Årtes siste!!!

Da er det snart klart for årets siste serie kamp!!!

Dette er en kamp vi må vinne for å komme på pallen i årets serie...
Men hva må da til for at vi skal klare det?
Eller er det like bra med en fjerde plass?

Jeg personlig syns ikke fjerde er godt nok, jeg mener vi er gode nok til å slå Flisbyen, men det krever at også dere går på banen for å gjøre det.. Om ikke dere er instilt på å gjøre så godt dere kan, får heller ikke jeg gjort stort::) Og da vinner vi heller ikke kampen!!!
Om dere ikke tror at vi kan vinne over Flibyen gjør vi det heller ikke...
Jeg tror vi vinner, gjør dere?

Altså, det er helt opp til dere!!!!

Dette blir også min siste kamp som trener for dere, så nå slipper dere snart å høre på meg gaule og skrike på siden der:)
Men jeg har ett stort ønske om å avslutte denne sesongen på en verdig måte, med futt og fart!!

Forsåvidt også at 4 fine sesonger som trener for dere blir avsluttet på en måte det er verdt å huske:)


Snakkes!!!!

Ingen kommentarer: